Vítejte, můžete se přihlásit nebo se zaregistrujte

Měna – CZK | EUR

košík je prázdný

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Identifikační údaje provozovatele prodejního místa:

URPETA Trade s.r.o.
IČ: 03944727
sídlo: U Rajské zahrady 1912/3, 130 00 Praha 3

kontakt: +420774737003, obchod@fairove.cz

(1) Poplatky za dopravu

Druhy dopravyCena
1) Česká pošta - balík do ruky 88 Kč
2) Česká pošta - balík na poštu 85 Kč
2) Česká pošta - balík na Slovensko 170 Kč
3) osobní odběr 30 Kč

(2) Slevy

osobní individuálně přiřazené
množstevní při nákupu nad určitou částku doprava zdarma (koncový zákazník nad 2000 Kč vč. DPH; dealer nad 2000 Kč bez DPH)
akční sleva na vybrané zboží
dealerské obchody, které odebírají ve velkém množství

Slevy se sčítají tak, že maximálně můžete uplatnit dvě slevy najednou, a to:

  • osobní + množstevní;
  • množstevní + akční;
  • dealerské + množstevní.

(3) Způsoby platby

  • na dobírku
  • bankovním převodem
  • fakturou se splatností
  • kartou, zobrazuje-li se tato možnost

(4) Vrácení zboží

Kupujete-li zboží jako soukromá osoba (neplatí pro objednávky na IČ), máte možnost do 14 dnů od převzetí zboží vrátit či vyměnit za jiné bez udání důvodu. V takovém případě obdržené zboží zašlete zpět na adresu uvedenou na faktuře, a to za následujících podmínek:

  • zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
  • nesmí být použité
  • nesmí být poškozené
  • musí být schopné dalšího prodeje
  • musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, atp.)
  • s originálem dokladu o koupi
  • s písemnou žádostí o odstoupení od kupní smlouvy, uvedením čísla objednávky a data nákupu
  • s číslem účtu pro vrácení peněz

Zboží zašlete jako obyčejný balík, zásilky na dobírku nepřijímáme. Doporučujeme zásilku pojistit. Peníze vám budou do 30ti dnů po fyzickém obdržení zboží a jeho kontrole připsány na účet. Vráceny budou pouze peníze za zboží, nikoliv za poštovné. V případě výměny zboží za jiné vám bude naúčtován rozdíl ceny (pokud se ceny vráceného a nově objednaného zboží liší) a poštovné.

(5) Reklamace zboží

  1. Zásilky můžete reklamovat z následujících důvodů:
    • zboží je poškozené či zkažené
    • zboží je nekompletní (rozdíl v množství)
    • došlo vám jiné než objednané zboží
  2. V písemném oznámení musíte uvést zjištěné vady, tedy o jaké vady se jedná a jak se projevují, současně uveďte i nárok, který v důsledku výskytu uplatňujete. Můžete uplatnit některý z těchto nároků:
    • odstranění vad dodáním náhradního zboží za zboží vadné
    • dodání chybějícího množství zboží
    • odstranění vad opravou
    • přiměřenou slevu z kupní ceny
    • odstoupení od smlouvy, jedná-li se o vadu podstatnou
  3. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30ti dnů ode dne uplatnění reklamace, případně v delší lhůtě, na které se mohou prodávající a kupující dohodnout.
  4. K reklamaci jste povinni ve všech případech předložit doklady osvědčující nákup reklamovaného zboží.

(6) Reklamace přepravních služeb

Za škody při přepravě ručí dopravce, doporučujeme si vždy zásilku prohlédnout přímo před dopravcem. Pokud při této prohlídce zjistíte poškození obalu, sepište ihned s dopravcem protokol o poškození a zásilku nepřebírejte. Vhodné je také pořídit fotodokumentaci, stačí telefonem.

(7) Ochrana osobních údajů

Vaše osobní data, která potřebujeme znát ke splnění objednávky, budou chráněna v naší databázi a nebudou poskytnuta žádnému třetímu subjektu. Registrací zákazníka, žadatele o novinky, účastníka ankety a dalších jiných forem registrace automaticky souhlasíte, že můžete být informován o novinkách v našem internetovém obchodě. Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (hackerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.

Bez výslovného souhlasu zákazníka nakládáme s osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

Pro zvýšení bezpečnosti komunikace využíváme https šifrování na všech stránkách eshopu. Stav zabezpečení našeho eshopu si můžete sami ověřit.

aktualizováno 25. srpna 2017

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.